03 مه

درمان بزرگی سینه در مردان

درمان بزرگی سینه در مردان : بزرگ شدن سینه در مردان دو دلیل مهم دارد یا به علت اختلال هورمونی است یا به دلیل تجمع بافت چربی در سینه است.

آقایانی که دچار چاقی هستند تجمع چربی در سینه آن ها خطری ندارد و به علت چاقی است .

ولی آقایانی که اندام متناسبی دارند باید بافت سینه سالم و مسطح نیز داشته باشند و در صورت احساس توده قابل لمس یا بزرگ شدن سینه باید حتما به جراح سینه مراجعه کنند و مورد معاینه قرار گیرند.

جراحی سینه هم برای بانوان و هم برای آقایان انجام می شود .

در بانوان جراحی بزرگ کردن سینه یا پروتز سینه رایج است و در آقایان برای بیماری ژنیکوماستی انجام جراحی کوچک کردن سینه رایج است.

در برخی از مواقع پرخوری و افزایش وزن باعث تجمع چربی در نواحی بدن و سینه آقاین می شود در این صورت می توان با ورزش نیز چربی های انباشته شده در سینه که موجب بزرگ شدن سینه یا بیماری ژنیکوماستی می شوند را رفع کرد .

ولی مواقعی که بزرگ شدن سینه در مردان با درد همراه باشد یا با لمس سینه توده ای سفت حس کنند باید برای درمان اقدام کنند.

درمان بزرگی سینه در مردان

قطعی ترین درمان بزرگی سینه در مردان یا ژنیکوماستی ، انجام جراحی کوچک کردن سینه است .

حتی آقایانی که تناسب اندام خوبی دارند ولی سینه هایی افتاده یا بزرگ دارند نیز می توانند جراحی کوچک کردن سینه در مردان انجام دهند.

در اصل جراحی کوچک کردن سینه در مردان با کاهش سایز سینه و بهبود ظاهر آن موجب زیبایی اندام آقایان می شود .

همچنین آقایانی که در ناحیه سینه حس درد دارند با انجام جراحی کوچک کردن سینه دیگر دردی حس نخواهند کرد.

دلایل بروز ژنیکوماستی

• سن بلوغ
  • عدم استفاده صحیح از استروئیدها
  • افزایش وزن و چاقی
  • کاهش سطح تستوسترون و افزایش استروژن یا پرولاکتین

در اصل جراحی کوچک کردن سینه آقاین برای رفع سایز سینه مردان و بهبود افتادگی سینه آقایان انجام می شود.

هزینه جراحي سينه در مردان

برای انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان دستمزد جراح سینه مهم است و بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

هزینه های بیمارستان نیز بر روی هزینه تاثیر دارند.

برای اینکه از بروز عوارض جراحی کوچک کردن جلوگیری کنید و از نتیجه جراحی کوچک کردن سینه در آقایان راضی باشید بهتر است در مورد جراح سینه به خوبی تحقیق کنید و نمونه کارهای جراح سینه را مشاهده کنید.

اگر در سینه توده های سفتی احساس کردید یا در نواحی سینه حس درد داشتید حتماً برای معاینه و درمان اقدام کنید.

جراحی کوچک کردن سینه در آقایان ،  با رفع افتادگی سینه و کوچک کردن سینه موجب بهبود ظاهر سینه آقایان می شود.

بنابراین به آقایان توصیه می شود به زیبایی خود اهمیت دهند و در صورتی که سینه هایشان دچار عارضه و درد هم نیست جراحی کوچک کردن سینه را برای کاهش سایز و رفع افتادگی سینه انجام دهند.

جراحی سینه ابدومینوپلاستیپیکرتراشی